FAQ

Wat is een Virtual Assistant?
Een Virtual Assistant is een professional die vanaf een eigen, externe, werkplek ondersteuning biedt aan de zelfstandig ondernemer, zonder de lasten zoals het in dienst nemen van een medewerker of een werkplek nodig heeft.

Hoe zit het met privacy, geheimhouding en beveiliging van de gegevens van mijn bedrijf of praktijk?
Dit is een belangrijke vraag, zeker gezien ik ook over privacy gevoelige gegevens kan beschikken. Zeker gezien het feit dat geheimhouding mij absoluut niet onbekend is tijdens het werken als doktersassistente. Dit is allemaal uitgebreid beschreven in mijn privacyverklaring, algemene voorwaarden en opdrachtbevestiging.

Kan je mij altijd bereiken?
Ik vind werken heel leuk maar er zit ook bij mij een grens aan bereikbaar zijn. Ik zal altijd binnen 24 uur reageren. Mocht je mij dringend nodig hebben, benoem dit in het bericht en dan zal ik zo snel mogelijk reageren.

Hoe ben ik het beste te bereiken?
Via de e-mail.
Telefonisch contact is het beste om vooraf in te plannen (bij geen urgentie).

Ben je ook beschikbaar voor interim opdrachten?
Natuurlijk mag je hier altijd contact over opnemen.

Is een Virtual Assistant inhuren niet duur?
Een Virtual Assistant is goedkoper en efficiënter dan wanneer jij zelf de werkzaamheden uitvoert. Bedenk wat het je oplevert als jij deze taken uit handen geeft en jouw kostbare tijd in je bedrijf of praktijk steekt.

Wat gebeurt er als ik niet tevreden ben over onze samenwerking?
Dit staat beschreven in de algemene voorwaarden, echter door het maken van goede afspraken hoop ik niet dat we in deze situatie terecht komen. Ik ben dan ook vóór goede communicatie.